Пошук

Контакт

Учнівський парламент ЛВПУ
Україна, Волинська обл.,
м. Луцьк,
вул. Бенделіані, 3

Тел., факс: +38(0332) 26-06-29

studuprav@i.ua

Прокат авто, велосипеда, сноуборда, лыж, машины

ЗМІНИ СВОЄ СТАВЛЕННЯ

05.04.2016 11:22

       Костечко Віра, група №16

       Чи є в тебе улюблений предмет?

       Який саме?

       А чи є в тебе предмет, який тобі не подобається?

       Ти ніколи не міркував над тим, чому саме він?

       Чи хотів би ти щось змінити?

       Напевно, відповіді на ці питання турбують кожного учня або студента. Як вивчити той чи інший предмет, як зробити так, щоб знати його на відмінно? Частина учнів намагаються не ділити предмети, вчать їх однаково. Інші думають, що певний предмет їм не знадобиться і відмовляються його вчити. Проте це не так. Все що ми вивчаємо в школі, училищі, університеті рано чи пізно стане нам в нагоді, але наразі ми цього не розуміємо. Адже зараз ми хочемо відпочивати з друзями, сміятися, радіти кожній хвилині та просто насолоджуватися своїм щасливим дитинством.

       Яке там навчання? Правда! Проте, за цим всім ми не побачимо, як щасливе, прекрасне та безтурботне дитинство перейде в доросле життя, в якому ти повинен вміти і знати все.

       Хоча ще не все втрачено, адже ти сам можеш багато чого змінити. Ти можеш поєднати нудне навчання з веселощами, зробити так що тобі вистачатиме часу на все: навчання, прогулянки з друзями та ще на багато інших цікавих справ, які прийдуть тобі в голову.

       Саме так я намагалася змінити своє ставлення до більшості предметів. Адже я така ж як і ви. Я учень, якому потрібен вільний час та знання, аби знайти роботу та досягнути щось у житті. І знаєте, мені це вдалося. Моє ставлення до навчання різко змінилося, в решті-решт ті предмети, які я просто не могла терпіти, стали моїми найулюбленішими.

       Особливо іноземна мова, яка з першого класу давалася мені дуже важко, і яка знадобилася мені наприкінці дев'ятого класу. Спочатку я намагалася займатися вивченням предмету самостійно, але я не витримувала навіть півгодини і врешті кидала це заняття.

       Так було багато разів, адже ви розумієте, як це робити те, що тобі не подобається. Так тривало декілька місяців, поки я не почала займатися з репетитором. Спочатку мені було важко, хоча кого я обманюю, мені просто було ліньки займатися цим. На заняття я ходила незацікавленою, мені не хотілося робити домашнє завдання. Але потім все змінилося. Чи я звикла до вчительки, чи просто до того що англійська знадобиться мені в житті, я почала її старанно вивчати. І через деякий час вона остаточно мене зацікавила і по сьогоднішній час вона є найулюбленішим предметом за всі роки мого навчання, яку я з радістю буду вчити.

       Тому не потрібно зациклюватися на тому, що тобі не дається той чи інший предмет.

       Неважливо, чи є в тебе репетитор чи його немає, неважливо, як ти вчишся і які в тебе знання.

       ПРОСТО ЗМІНИ СВОЄ СТАВЛЕННЯ І В КІНЦІ ПОБАЧИШ, ЩО ТИ НЕ ПОМИЛИВСЯ У СВОЄМУ ВИБОРІ.