Пошук

Контакт

Учнівський парламент ЛВПУ
Україна, Волинська обл.,
м. Луцьк,
вул. Бенделіані, 3

Тел., факс: +38(0332) 26-06-29

studuprav@i.ua

Прокат авто, велосипеда, сноуборда, лыж, машины

ТВОРЧІ ТА КРЕАТИВНІ

17.02.2017 11:32

Любіть Україну, як сонце, любіть,

як вітер, і трави, і води…

В годину щасливу і в радості мить,

любіть у годину негоди.

Любіть Україну у сні й наяву,

вишневу свою Україну,

красу її, вічно живу і нову,

і мову її солов’їну.

Україна,Рідний край,

Поле, річка,Синій гай.

Любо стежкою іти – Т

ут живемо я і ти!

Струмок серед гаю, як стрічечка.

На квітці метелик, мов свічечка.

Хвилюють, малюють, квітують поля –

Добридень тобі, Україно моя!

Слова і музика Сергія Доценко «В чистім полі». Виконує учениця 26-ї групи Юлія Копитко. Керівник Юрій Некритюк.

 

Тобі одній - пісні мої на радість,

Про тебе мрії, думи повсякчас.

Ніякій із тобою не зрівнятись.

Багато є земель, єдина в нас,

Квітуча земле, росяна і чиста,

Ти найдорожча в зорях, колосках...

Тебе народи вільної Вітчизни

І бережуть, і славлять у віках.

Українська народна пісня «Їхалі козаки полем». Виконує учень 17-ї групи Ігор Збирун. Керівник Юрій Некритюк.

Ми живемо у мальовничій Україні,

Де є озерні плеса, гори і ліси.

У рідній, люблячій і славній батьківщині,

Де дзвенять пташині ніжні голоси.

Я і Україна, я — й моя держава,

Ми сини і доньки на святій землі.

Ми — її майбутнє, честь її і слава.

Знаємо про це ми, хоч і ще й малі.

Слова та музика Наталії Май "На нашій Україні". Виконує жіноча вокальна група "Журавочка". Керівник Любов Батова.

Подаруй лиш ту останню зустріч,

Танець той, як пам’ять подаруй,

В ньому так давно зійшлися душі,

Подаруй, лиш серце не травмуй.

Ти прийди, бо танець – це надія,

Ти танцюй, бо танець – це любов,

Дай же руку, бо у танці віра,

Ти прийди і ми станцюєм знов.

Український народний танець «Плескач». Виконує танцювальний колектив «Нова генерація». Керівник Сергій Гурський.

Сторіччями здригався мій народ

Від ярм, від зрад й кривавих заворушень,

І мову як духовний ополот

Втирали в бруд прямісінько у душах.

Шевченко вмер. І Лесі вже нема.

Є незалежність. Є уже свобода.

І все одно ще темно від примар. І

все одно щось гірко труїть воду.

Уривок з поеми Тараса Шевченка «Наймичка». Читає учениця 26 групи Віра Костечко.

Моя найкраща в світі сторона,

Чарівна, неповторна, Україно!

Для мене в цілім світі ти - одна

І рідна, й мила, дорога, єдина.

Ми всі малі пагінчики твої

Прийшли у світ, щоб в нім добро творити.

Хоч, може, й кращі є на цій землі краї,

Та нам судилось в Україні жити.

Слова та музика Наталії Май «Квітуча Україна». Виконує жіноча вокальна група "Журавочка". Керівник Любов Батова.

Мелодія птахом злітає

Серця молоді окриля І

юність Волинського краю

У дружньому танцю кружля.

«Сучасний танець». Виконує танцювальний колектив «Нова генерація». Керівник Сергій Гурський.

«Небесна Сотня»…Юнаки,батьки

Їх імена мені ніколи не забути –

Вони ж за мене полягли,

Так як і ті, що захищали Крути.

Щемить у грудях, і душа болить

За долю мого рідного народу.

Але у серці іскра ще горить, І

не втрачаю віру у свободу.

Вірш «Балада про Крути». Читає учениця 28-ї групи Олександра Подригуля.

Івже сердець немає молодих,

Що билися за волю разом з нами.

Лиш чути материнський плач за них,

Який блукає довгими ночами.

Ми миру хочемо, добра,

Щоб Україна вільною була́.

Всевишній, нам допоможи,

І Батьківщину збережи!

Слова Василя Радченко та Вадима Крищенко, музика Василя Радченко «Благослови». Виконує учениця 22 –ї групи Каріна Кубик. Керівник Юрій Некритюк.

Україно! Мій духмяний цвіте

Голубінь над чистим золотом колосся

Через терни йшли до волі стільки літ, І

настав той світлий день, коли збулося!

Слова Анни Бінцаровської, музика Сергія Родько «Тобі, Україно». Виконують: учениця 32-ї групи Дарина Панченко та учень 38-ї групи Петро Коханець. Керівник Юрій Некритюк.

Щастя Вам і здоров’я! Добра і миру!